понеделник, 30 март 2015 г.

Калоян Михалков, главен агент в офис „Княз Борис” - гр. Варна: „За да успееш, трябва да си повярваш!”

Днес ще Ви срещнем с един човек, който не само обича предизвикателствата, но и умее да черпи вдъхновение от тях. 

Според него трите думи, които го описват най-добре, са „бързина”, „точност” и „лоялност”. Към тях без колебание добавяме още две - „упоритост” и „амбициозност”.
Става част от екипа на МИРЕЛА през 2009 година, досега е един от най-добрите ни агенти в гр. Варна и определено е "душата" на офис "Княз Борис". 

Удоволствие е за нас да ви представим Калоян.


- Здравей, представи ни се накратко!
- Казвам се Калоян Михалков. Завърших висшето си образование във Варненски свободен университет през 2004 г., специалност „Индустриален мениджмънт и предприемачество”. Започнах работа в МИРЕЛА през 2009 година.
В края на миналата година успешно издържах изпита за най-високата III-та степен професионална квалификация по професията „Брокер недвижими имоти”. Оценката ми беше „Отличен”.

 - Свободното си време обичам да прекарвам със семейството си. Най-много обичам да гледам как синът ми расте всеки ден. 


 - Обичам да пътувам в чужбина, а също така си организирам кратки екскурзии из различни места в България. Тази снимка например е от Абу Даби - една незабравима за мен Нова година!


 - И не на последно място обичам да се забавлявам с приятели по заведенията :)

- Кои са трите думи, които те описват най-добре?
- Бързина, точност и лоялност!

- Как започна?
- Избрах МИРЕЛА, защото познавах много добре нейния сайт. Харесваше ми начинът, по който се поднасяше информацията на клиента. Когато разбрах, че фирмата открива офис в гр. Варна - веднага си изпратих CV-то. Другото важно нещо, което за мен беше определящо, е че агенцията разполага с голяма база от имоти. А това, което най-много ми допадна, след като започнах работа тук, е, че имам пълна свобода на действие, което ми дава самочувствие да подбирам качествени имоти.

- Разкажи ни повече за своята първа сделка?
- За първата ми сделка все още се говори, когато се събираме с колеги. В най-голямата криза се появи клиент с голям бюджет, който търсеше къща срещу резиденция „Евксиноград”. Направих сделката... и така работата ми в МИРЕЛА стартира на високи обороти!

- Има ли комична ситуация, в която си изпадал по време на работа?
Налагало се е да вадя нотариални актове за собственост от началото на миналия век, да издирвам наследници на хора, починали преди около 100 години... Спомням си за един случай, в който при установяване на собственост стигнах до човек, който не съществува никъде освен в регистъра на селото ...

- От какво се "зареждаш"?
- Черпя вдъхновение от всички колеги в офисите ни в гр. Варна, всеки един от тях ме зарежда по различен начин и ме стимулира да се доказвам всеки ден.

- От месец февруари си главен агент в офис „Княз Борис”, не мога да не те попитам как се чувстваш и „горещо” ли е това място?
- За мен това е едно ново предизвикателство, което ме мотивира за нови успехи. Ще направя всичко възможно да се докажа. Мисля, че колегите ми вярват и ще ме подкрепят.

- Какво би посъветвал колегите, които сега навлизат в нашия бизнес?
- Да осъзнаят, че това е една сериозна професия, която може да ти донесе много добри доходи. За мен това е бизнес с големи възможности, но както във всеки друг бизнес - трябва да му се отдадеш и да си повярваш, за да спечелиш.

- Колегите са ...
- Колегите за мен са приятели, с които мога да споделям приятни моменти и проблеми. Умеем да се забавляваме заедно ...

ИНТЕРВЮ НА: Надя Ненкова
СНИМКИ: личен архив

Вижте всички имоти, които предлага Калоян Михалков:
Продажби
Наеми
Профил на Калоян Михалков

Няма коментари:

Публикуване на коментар