вторник, 14 октомври 2014 г.

Жулиян Мирчев, младши брокер в офис „Мария Луиза”, град Варна: „Всяка трудна ситуация има рационално решение”



Днес ще Ви срещнем с един човек, който не само обича работата си, но и се вдъхновява от нея. Жулиян Мирчев е сред най-лъчезарните и бързопроспериращи брокери на МИРЕЛА. Присъединява се към екипа на офис „Мария Луиза“ в град Варна през май 2014 г. и само след няколко месеца е най-успешният младши брокер на МИРЕЛА през третото тримесечие на 2014 г. Каква е неговата тайна за успеха и какви качества трябва да притежава човек, за да се развива в този бранш, ще се опитаме да разберем още сега.

За себе си Жулиян разказва: „Роден съм в град Добрич. Завършил съм „Икономика на индустрията“ в Университет за национално и световно стопанство в гр. София. Работил съм в сферата на туризма. Интересувам се от чужди езици, нови информационни технологии и капиталови пазари. А относно работата – нека резултатите говорят за мен, а не аз. Изворът, от който черпя вдъхновение, е удоволствието да виждам клиентите доволни, щастливи и усмихнати в резултат на моята работа.”

Изборът МИРЕЛА: „Професията на брокер е интересна, динамична и същевременно отговорна, защото клиентите ни не търсят просто удобно място за живеене, а нов дом. На пазара за недвижими имоти в България присъстват огромен брой фирми. Освен че МИРЕЛА е водеща агенция на национално ниво, МИРЕЛА е и семейство. Впечатленията, които имах от мои приятели, работещи от години във фирмата, се оправдаха напълно за тези 5 месеца.”

В началото: „Присъединих се към екипа на офис „Мария Луиза“ в град Варна през май 2014 г. Първото нещо, което мина през мен, не беше мисъл, а усещане и готовност да давам най-доброто от себе си всеки ден, за да бъда ТОП брокер.”

Първа сделка: „Специфична сделка по покупка на апартамент. Имот, който е оглеждан над 60 пъти, включително и четири пъти от мен. Изгодно жилище с много минуси. Презентирах апартамента по телефона с всичките му минуси, а за плюсовете оставих клиентите да преценят сами на място.”


Как се става най-успешният младши брокер на МИРЕЛА за 3-то тримесечие на 2014 г. и какво означава това отличие за теб?
С работа, всеотдайност, целеустременост, екипност. Без подкрепата на колегите от офис „Мария Луиза”, които ме приеха като част от семейството още от първия ден, това нямаше да е възможно. Това отличие е признание за постигната цел, а сега се насочвам към следващата.

Какви качества трябва да притежава добрият брокер и по какво да го познаем?
Компетентност. Не мисля, че има точна рецепта. Заобиколен съм от профeсионалисти и дългогодишни брокери. Всеки един от тях е силно изразен индивидуалист. Лично аз приемам трудностите като част от работата и вярвам, че обективността и прямотата са в основата на доверието. Не ми се налага да обяснявам дълго нещо на клиентите, разбираме се от първия път.

Интереси:
„Използвам свободното си време най-вече за срещи с приятели, спорт и разходки”.

Мото: „Всяка трудна ситуация има рационално решение”.

Благодарим на Жулиян за това интервю. Пожелаваме му още много реализирани сделки и доволни клиенти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар