неделя, 19 април 2015 г.

Г-жа Пламка Лозанова: „Доволна съм, когато преодолявам различни трудности”

 Днес ще Ви срещнем с една талантлива и очарователна млада дама, за която трудностите не са пречка, а стимул и път на развитие.

За себе си казва, че обича да се забавлява и да се среща с приятели, но със същата страст обича и работата си. 

Тя е „усмивката” на офис "Васил Левски", жената, която определено разбира от сделки. Успява да зареди с позитивизъм не само своите колеги, но и всички свои клиенти.

Вижте какво сподели тя с нас.

- Аз съм...
- Завършила съм Математическа гимназия в гр. Монтана. Преди да започна работа в МИРЕЛА, дълги години работих като сътрудник в голяма търговска фирма. Смятам, че съм щастлив човек, който не се отказва лесно от мечтите си.

- Какво пазиш тайничко в гардероба си?
- Оптимизма си :) Без да съм заклет фен на позитивното мислене, смятам, че винаги е полезно да очакваме от живота нещо приятно. Както и да сме уверени в себе си... Естествено, имам и много дрехи с етикети, защото, чисто по женски, обожавам да пазарувам.

- Как избра МИРЕЛА?
- Преди 8 години реших, че искам коренна промяна. Имах известен опит в бизнеса с недвижими имоти, харесваше ми да се занимавам с това, затова изборът ми дойде почти естествено. Явих се на интервюта в няколко водещи компании, но симпатията ми беше основно към МИРЕЛА. Затова бях много щастлива, когато ми се обадиха, че съм одобрена и мога да започна работа. Месец след това направих и първата си голяма сделка. Това беше потвърждението, че съм „в десетката“. От тогава до сега, въпреки многото трудни ситуации, никога не съм съжалявала за избора си.

- През свободното си време обичаш...
- Да се разхождам, да чета книги, да ходя на кино (напоследък не изпускам премиера)... Пътувам постоянно. Мечтата ми е да отида в Индия. Сигурна съм, че това ще е мястото, което няма да забравя :)

 - Не съм от най-активните физически хора, затова предпочитам по-спокойни занимания :)



 - Обичам да се виждам с приятели.

 
- Имам идея да започна да работя благотворително за деца в неравностойно положение и в момента се подготвям за това. Само мисълта, че ще съм полезна на някого, който е толкова беззащитен и безпомощен, прави света ми много по-различен.

- Каква музика слушаш?
- Любими са ми хаус, соул и джаз. Това слушам в колата и само там си позволявам да си пея :)

- Имаш ли си хоби?
- Нямам. Мързелива съм.

- Кафе или чай?
- Кафе, разбира се.

- Личен автомобил или градски транспорт?
- Колата. Обожавам да шофирам.

БЛИЦ:

Мога... да се справя с всичко.
Зная..., че всичко зависи от мен.
Говоря... каквото мисля.
Пиша... бързо.
Съжалявам..., че не рисувам.
Усмихвам се... винаги.
Мечтаният клиент е... всеки, който знае какво търси.
Колегите са... хората, с които прекарвам повече време, отколкото със семейството си.


Благодарим ти, Плами, за това интервю! Продължавай да радваш всички с красивата си усмивка и положителното си настроение.

ИНТЕРВЮ НА: Надя Ненкова
СНИМКИ: личен архив - Плами


Профил на агент Пламка Лозанова
Вижте всички имоти, предлагани от г-жа Пламка Лозанова:
Продажби
Наеми

Няма коментари:

Публикуване на коментар