вторник, 21 април 2015 г.

Г-жа Венета Янева: „Колегите са една от причините да идвам с усмивка на работа и да си тръгвам удовлетворена след пълноценен ден”

Тя е директор продажби в отдел „Корпоративни клиенти”. Жената, която внася цвят и настроение в офиса. Тя никога не закъснява, независимо от часа и мястото на срещата. Нейната усмивка ни зарежда с енергия за предизвикателствата на новия ден.

За себе си казва, че е упорита, амбициозна и работохолик (в добрия смисъл, разбира се). Обича бял шоколад, червения цвят, мъжки парфюми (Armani Code) и италианската кухня. Градът, в който е влюбена е Барселона, а любимата ѝ държава е Италия.

Тя е г-жа Венета Янева. Тайничко Ви издаваме, че определено обича да говори и затова веднага ѝ даваме думата.

- Здравей, Вени, разкажи ни малко повече за себе си? Любопитно ми е, каква е Вени извън работа?
- Обикновен човек с обикновени интереси, обикновено семейство от малък град.

- Тук сме със съпруга ми на екскурзия в Турция.

- Мечтата ми беше да уча журналистика и да работя във вестник. Сбъднах я... работих 2 години във вестник, 4 години в сайт и реших, че е време да помечтая за нещо друго. И така съдбата ме доведе в МИРЕЛА.

- Защо избра точно МИРЕЛА?
- МИРЕЛА ме избра и спечели. Винаги съм харесвала имиджа на МИРЕЛА, бях впечатлена при първото си посещение в офиса, след това от професионализма на колегите ми.
Идването ми в МИРЕЛА беше обрат в кариерата ми и тук намерих това, което търся – възможност за професионално израстване. Всяка сделка е различна, от всеки клиент уча нещо ново и така чакам с нетърпение предизвикателствата на всеки нов ден. Рутината и еднообразието са това, от което винаги бягам...

- Добре, кои са най-големите предизвикателства в твоята работа?
- Да поддържам високия професионален стандарт на МИРЕЛА, така че да отговоря на очакванията на клиентите ни.

- Не мога да не те попитам, как се създава перфектният екип?
- С лично отношение и борба с характери. Хората в екипа трябва да си пасват като манталитет, маниер и поведение.

- Как се забавляваш и какво правиш през свободното си време?
- Обичам да мързелувам, да спя следобед, да чета книги в леглото... Две книги препрочитам поне веднъж в годината - това са „Железният светилник“ и любимата от детството ми „Стас и Нели“, харесвам мисълта на Хенрик Сенкевич, че всеки голям писател трябва да остави нещо след себе си и за децата. „Ловецът на хвърчила“ на Халед Хосейни ме отказа от четенето за известно време, исках да запазя колкото се може по-дълго усещането от тази книга и не вярвах, че друга ще ме заинтригува.

- Обичам да посещавам зоопаркове (от всички животни най-много харесвам жирафи).

- Ето тази снимка е от зоопарка в Барселона.


 - А тук съм в зоопарка в Будапеща.


 - Обичам да карам кънки...

- Каква музика слушаш и колко често?
- Музика слушам почти постоянно дори докато работя. Настроението ми определя музикалния избор – R&B, соул, чилаут, харесвам Лени Кравиц, Принс и Шаде. Не съм фен на популярната музиката в момента, от нашумелите изпълнители слушам Бруно Марс.

- Филмът, който никога няма да забравиш?
- August Rush, Nell, това са филми, които докосват душата ти.

- Какво те разсмива?
- Няма да крия, че работим с много хора и често изпадаме в забавни ситуации. Имах случай, в който клиент се обади и попита дали продаваме гробищни парцели, защото в погребалните агенции имало само аксесоари. В момента, в който чух думата „аксесоари“ прихнах да се смея и едва се удържах професионално да обясня, че не мога да помогна. Всичко красиво, което ме заобикаля, ме кара да се усмихвам.

- Знам, че поддържаш свой личен сайт - beautyinsport.com („Красивата страна на спорта”). Интересно ми е, как се зароди идеята за него?
- Сайтът е малък, но вече стана на 2 години. Когато осъзнах, че не ми харесва начинът на правене на журналистика в България и нямам място там, бях категорична, че никога повече няма да пиша. Издържах по-малко от година и на шега започнах да пиша за фигурно пързаляне, после дойде идеята за блог и също на шега започнах със сайта. Понеже силата ми е спортната журналистика се насочих към нещо различно – фигурно пързаляне, гимнастика, синхронно плуване и др., за което в България никой не пише. Не се притеснявам да критикувам в сайта си. Не ми достига времето за анализи и писане на по-сериозни материали.


- Иначе сайтът ми даде много – бях акредитирана като журналист на Европейското първенство по фигурно пързаляне миналата година, след това помагах в пресцентъра на Световното за юноши в гр. София.

- Мои интервюта с великите състезатели и треньори Брайън Орсър и Евгени Платов бяха публикувани в голям международен сайт. Всичко това ме зарежда с емоции.

- Прекарвам голяма част от свободното си време по състезания в България и те ми осигуряват контакт с много интересни хора.


- Вече сподели с мен, че обичаш да пътуваш. Имаш ли си любими дестинации, които непременно гледаш да посетиш през почивните дни?
- В началото на май ще сбъдна една мечта да посетя Плитвичките езера в Хърватия, заедно със Сараево и Загреб. Да увелича колекцията си от европейски столици е една от мечтите ми. Засега градът, в който съм влюбена, е Барселона, а любимата ми държава е Италия.


 - Тук съм в Барселона.


- Това беше един вълнуващ момент в Рим, Италия. Наистина уникално място.

- Почивка на море или на планина?
- Не умея да почивам. За мен почивката е екскурзия, възможност да видя нещо ново, което означава 10-часова обиколка на някоя забележителност в България или чужбина.

- Тук посетихме кулата Галата в Истанбул, Турция.


- Освен в чужбина обичам да се разхождам из красивите кътчета на България. Тази снимка е от гр. Троян.

- Колегите са...
- Една от причините да идвам с усмивка на работа и да си тръгвам удовлетворена след пълноценен ден.

Благодарим на Вени за това интервю, а също така за усмивките и доброто настроение, които ни създаде.

ИНТЕРВЮ НА: Надя Ненкова
СНИМКИ: личен архив

Профил на г-жа Венета Янева
Вижте имотите, които предлага г-жа Венета Янева:
Продажби    
Наеми

Няма коментари:

Публикуване на коментар