сряда, 9 юли 2014 г.

Представяме ви… Динко Николов

Динко Николов е новият главен брокер на МИРЕЛА в офис „Ян Палах” в гр. Варна. Започва като младши брокер през май 2012 г. и за тези години вече е натрупал значителен опит и много осъществени сделки. През месец юли, 2014г., той бе повишен в длъжност главен брокер, за което споделя: „Чувствам се много добре! Случи се в подходящия момент, когато наистина разбирам нещата и знам, че ще мога да се справя.”

За себе си Динко разказва: „Роден съм в Русе, там завърших средното си образование в Математическа гимназия „Баба Тонка”, а след това и бакалавърската си степен по „Маркетинг” в Русенския университет. След това започнах работа в сферата на търговията. Бях рекламен агент в една телекомуникационна компания в Русе, където работех много с клиенти и се научих как да комуникирам с тях, а това много ми помогна по-късно при работата ми в МИРЕЛА.”

Изборът МИРЕЛА:  „Отдавна проявявах интерес към недвижимите имоти и виждах, че има перспектива в тази сфера, така че когато се преместих във Варна, проучих кои са големите фирми и директно кандидатствах в МИРЕЛА!”


В началото: „Стажът ми протече много интересно. Започнах в офис „Мария Луиза”. Имаше много клиенти и директно бях потопен в средата. Научих всичко благодарение на колегите ми там в процеса на работа.”

Първа сделка: „Първата ми сделка беше продажба на апартамент. Клиентката беше много взискателна, беше ходила на много огледи и работила с много фирми, но все не оставала доволна от колегите. Когато се свърза с мен, й обещах, че ще й намеря апартамент и й го намерих. Оставаха два-три дена до изтичане на кредита й и тя наистина бързаше, затова много се зарадвах, когато осъществихме сделката.”

Интереси: „Обичам спорта, така че спортувам активно. Преди тренирах в един футболен клуб в Русе. Много обичам и морето, да съм около него, да разпускам в почивните дни край плажа с приятели.”

Мото: „Всяка отминаваща секунда е потенциален шанс да преобърнеш живота си."


Няма коментари:

Публикуване на коментар