четвъртък, 10 юли 2014 г.

Представяме ви… Дона Доротеева


Дона Доротеева е един от бързопроспериращите брокери на МИРЕЛА. Тя се присъедини към нашето семейство преди около шест месеца и вече има над 20 сделки зад гърба си и специална награда за най-успешен младши брокер през първото тримесечие на 2014 г.

За себе си Дона разказва: "Родена съм в София и завърших езикова гимназия тук. След това завърших специалност Туризъм с магистърска степен Международен  туризъм и втора бакалавърска степен по Маркетинг в ЮЗУ "Неофит Рилски". След пет години работа в сферата на туризма дойде решението за работа с недвижими имоти и то конкретно в МИРЕЛА."

Изборът МИРЕЛА: "Направих го по критериите: обслужване, коректност, екипност. МИРЕЛА ги съчетава!

В началото: „Работата ми в МИРЕЛА започна със стаж, който беше в рамките на един месец, в екипа на отдел „Корпоративни клиенти”. Това е един млад и амбициозен екип, с който бързо си допаднахме и се сработихме. Продължаваме да работим заедно и до днес и се стремим към все по-добри резултати, да сме все по-нагоре в класациите!”

Първа сделка: "Първата ми сделка беше само седмица след приключването на стажа ми в МИРЕЛА! Договорът бе подписан онлайн, което преди не знаех, че е възможно."

Интереси: "Сред хобитата ми, след работата с недвижими имоти, са пътуванията в страната и чужбина, пътешествията из планините и морето. Обичам да се катеря и нямам търпение да дойде пролетта, за да ида на рафтинг. Също така се гмуркам. Като всеки млад човек обичам и да излизам с приятели, да се забавлявам."


Мото: "Няма невъзможни неща".



Няма коментари:

Публикуване на коментар