петък, 25 юли 2014 г.

Мария-Теодора Върбанова


Поздравяваме Мария-Теодора Върбанова с придобитата инженерска титла от УАСГ. Мария е част от екипа на офис „Орлов мост“ още от създаването му през 2011 година и бързо се утвърди като успешен брокер с нюх към сделките.
На 23 години тя вече има добър опит в сферата с недвижимите имоти, а от миналата седмица с гордост може да се представя като инж. Върбанова.

За себе си Мария-Теодора разказва: Родена съм в гр. София, завърших Софийската гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Христо Ботев“ със специалност Строителство и архитектура с немски език. Логично исках да продължа да се развивам в сферата на имотите и с радост мога да споделя, че миналата седмица завърших висшето си образование в УАСГ специалност „Устройство и управление на земи и имоти“. Сега обмислям да запиша магистратура в УНСС.
В МИРЕЛА работя от три години.

Изборът МИРЕЛА: На шега преди три години реших да видя какво е това брокер, тъй като специалността ми в УАСГ е свързана с това и започнах да проучвам големите агенции за недвижими имоти. Помня, че на интервюто в МИРЕЛА бях толкова развълнувана и убедителна в това, че искам да започна работа точно тук, че още същата вечер получих добрата новина, че съм одобрена. 

В началото: През август 2011 г. започнах стаж в новооткрития офис „Орлов мост“. Събирах контакти и информация от системата, преминах много добро и подробно обучение. Резултатите не закъсняха...

Първа сделка: Случи се само седмица след обучението ми. Клиент посети офиса и аз поех обслужването. След три огледа намери точно това, което търсеше. Това ме амбицира и продължих да се занимавам с наеми. Още през първия месец станах брокера на офиса с най-много сделки. Логично направих и следващата стъпка към по-сложните сделки за покупко-продажби. Всичко това успявах да съчетая с образованието си в университета.

Интереси: След динамичното ежедневие и множеството комуникации обичам да разпускам във фитнеса или да излизам с приятели.

Мото: „Ключът към успеха е в постоянството “.


Няма коментари:

Публикуване на коментар